من فریبا هستم

من فریبا هستم
طبقه بندی موضوعی

Bayern München

فوتبال آلمان فقط یک بازی و سرگرمی نیست. امشب بایرن با 6 گل برنده مسابقه فوتبال در برابر هافنهایم بود.

مالکیت اکثر باشگاه های معروف در آلمان به صورت سهام در دسترس مردم و تماشاگرانیست که برای تماشای بازی حضور دارند. 

اما این مالکیت در باشگاه هافنهایم فقط متعلق به یک فرد است. 

پس از پیروزی پر گل بایرن مونیخ که در اواسط بازی قطعی شده بود هواداران این تیم با شورش در ورزشگاه و توهین به مالک باشگاه هافنهایم باعث ایجاد جو ناخوشایندی شدند. 

با وجود تذکرات و خواهش های بسیار مسئولین این باشگاه تماشاگران آرام نشده و بازی متوقف شد.

هر دو تیم به رختکن رفته و پس از 10 دقیقه به زمین بازگشته و به بازی ادامه دادند. 

اما این بخش از بازی فقط با پاسکاری بین دو تیم به پایان رسید.

قطعا این پایان در تاریخ فوتبال آلمان و جهان ثبت خواهد شد. 

این جنجال و پایان باورنکردنی یادآور این خواهد شد که بازیکن های بهترین تیم آلمان نه تنها در تکنیک منتخب هستند، بلکه در رفتار، رهبری و مدیریت زمین بازی نمونه هستند.

وقتی تیم ملی فوتبال آلمان در بازی های جام جهانی 2018 در اولین مراحل با شکست های سنگین حذف شد بسیار غمگین بودم. اما محبوبیت خود را از دست نداد و آلمان هنوز برای من یک کشور منظم و محبوب است. 

چیزی که می خواهم باشم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی