من فریبا هستم

من فریبا هستم
طبقه بندی موضوعی

کتاب بازها

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶ ب.ظ

تمام شد! کتاب بازها

در اتوبوس داخل شهری، ساعت ۷:۲۰ عصر، درحالی که سردترین روزهای سال را سپری میکنیم، پس از بازگشت از یک دورهمی دوستان دانشگاهی که بعد از سه سال محقق شده بود و در حالی که چند بسته نان فانتزی تازه خریداری شده در دست داشتم ، این کتاب را تمام کردم.

به گمان خود زودتر از این ها باید تمام میشد. کتاب جدیدی تهیه کرده بودم که ذوق زودتر خوانده شدن آن را داشتم. 

از طرفی نیمه رها کردن داستان پر تنش کتاب بازها عذابم میداد.

کتاب بازها، نویسنده: جنیفر چمبلیس، مترجم: امین توکلی، انتشارات: پرتقال

تقریبا یک ماه این کتاب باز بود.

که امروز بالاخره تمام شد.

لذت بردم.

امیلی کوچک عاشق کتاب است. امیلی عضو فعال سایت کتاب بازهاست و برای داشتن امتیاز بالاتر مدام در جستجوی کتاب های پنهان شده ی کاربران دیگر این سایت است.
پدر و مادر ماجراجویی دارد. آنها تصمیم گرفته اند پنجاه ایالت آمریکا را طی کرده و در هر کدام مدتی زندگی کنند.
آقای گریسولد و ماجراجویی هایی که با بازی جدید سایت کتاب بازها برای امیلی و. خانواده اش بوجود می آورند نقش بسیار مهمی در آینده امیلی دارند.
امیلی آرام است و من میدانم که آرامش خود را مدیون مطالعه کتاب است. 
امیلی کنجکاو است و ماجراجویی را دوست دارد.
من این ویژگی های خاص او را مدیون سایت کتاب بازها میدانم .
امیلی را دوست دارم. جمیز را هم دوست دارم. استیو را هم.
استیو دسته موهای جیمز است. جیمز بهترین و جدیدترین دوست امیلی و امیلی شخصیت اصلی این کتاب جذاب و دوست داشتنی .
کتاب دیگری باز میکنم. از کتاب بازها خداحافظی نمیکنم. شاید دوباره در آینده ای نه چندان دور آن را مرور کنم.
کتاب بعدی را کامیل اوبری نوشته . با ذوق فراوان اولین صفحه این کتاب را باز میکنم.
به نام او ... 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی